• EROS ŞI PSIHEEA

    — Cu infernale flăcări, iubite, te ard în nebuneşti  visări,

    sub vintre  mă împunge foamea  rătăcirii,

    şi prin   umeda cupă te  curg din  depărtări

    ca pe-o  ploaie picurând  nectar în noaptea  amăgirii.

     

    — Dar eu nu   părăsesc,  iubito,  depărtarea  care ne-a apropiat,

    eu vreau să  reumplu  de aştri  păşunea mea liliachie,

    să iubesc  steaua  ce albastru  ne-a însemnat,

    să-ţi iubesc  fiorul  cu  parfum  de feciorie.

     

    Dar vremea iubirii trecuse demult,

    în urmă   rămânând o iarna resemnată:

    eu  – într-un un  vis încă nenceput,

    tu  –  într-o dragoste ireală şi trădată.

     

     

     Podul din pădure de  Rafail Sergeevich Levitsky (1847-1940)

    Partager via Gmail Delicious Technorati Yahoo! Google Bookmarks Blogmarks

  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :