• HIMERA NOPŢII

    gavriil1

     

    La ceasul de noapte când veghea-i învinsă –
    sirenă e visul pe marea întinsă,
    mă cheamă un glas spre larg şi mă minte,
    pleoapele mele vâslesc înainte.

     

     Dar glasul mă cheamă iarăşi din noapte,
    când, din bolta înaltă, stelele coapte
    îşi scutură argintul înmiresmat,
    atunci pleoapele mele vâslesc spre înalt.


    Şi îngerii-mi trimit prin coruri cereşti
    cântecul aripilor dumnezeieşti,
    când glasul mai tare mă cheamă spre larg,
    în funii mă zbat răstignit de catarg.

     

    Visul pescuitorului de perle de Gustav Wertheimer (1847 – 1902)

     

    Partager via Gmail Delicious Technorati Yahoo! Google Bookmarks Blogmarks Pin It

  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :